Dinsdag 15 augustus

15 augustus 2023 - Candidasa, Indonesië

Afgelopen nacht heeft het heel hard geregend hier. Voor het eerst dat het hier regende. Gelukkig was het overdag droog. Wel bewolkt maar dat is ook wel eens fijn voor de afwisseling. Vandaag hebben we 2 duiken bij Candidasa gemaakt. Onze laatste duiken van de vakantie 🙁. Weer wat haaien gezien. Ook een paar sepia's. Lisa heeft alleen nog maar een 7 mm wetsuit (geschikt voor duiken in Nederland maar veel te warm voor hier), en kreeg dus een 3 mm van de duikschool te leen. Maar die was gloednieuw en paste perfect. Dus we vroegen of we die konden overnemen en dat kon. Voor een fractie van wat die in Nederland zou kosten 🙂. Verder een beetje luieren de rest van de dag. Over 2 dagen wordt de onafhankelijkheidsdag gevierd. Dit werd vandaag al gevierd door een wedstrijd waarbij 31 teams 45 km moesten marcheren. Zie de video. Veel teams werden begeleid door een truck met harde muziek en enthousiaste mensen erop. Ook aan de kant van de weg zaten veel mensen te lijken. Overmorgen weer naar huis. Aan de ene kant wel jammer, aan de andere kant heb ik bepaalde zaken in Nederland ook wel gemist.

1. Dennis:
    15 augustus 2023
    De tijd gaat altijd (te) snel. Was leuk dat ik even mee mocht liften😉
  2. (o)pa:
    15 augustus 2023
    Wat een leuk verslag weer. Ook de foto's en de video geven ons een beetje idee hoe het leven daar verloopt. Ook dat jullie het heel erg naar de zin hebben. En dan nu de laatste loodjes. Ik wens jullie een heel fijne, veilige reis terug.🎆🎆🎆
  3. Marjolein:
    15 augustus 2023
    Wat hebben jullie weer een mooie plek. Leuk dat jullie nog het feest meemaken. Fijne laatste dag daar!