Woensdag 16 augustus

16 augustus 2023 - Candidasa, Indonesië

Onze laatste hele dag hier 😪. Lisa is denk ik een groot deel van de dag bezig met haar tattoo's, en ik heb geen plannen. Dus een heel lang ontbijt, en verder wat snorkelen en terrasjes pakken denk ik. Plannen zijn ondertussen alweer gewijzigd. Liep net langs de duikschool en Gusti had niets te doen vanmiddag, en ik ook niet, dus we pakken samen nog even een duik. Ook al druk bezig geweest met de taxi voor morgen. Omdat het morgen onafhankelijksdag is, zaten de taxi-apps en Booking.com (want die regelt ook taxi's en zelfs vliegreizen tegenwoordig) al helemaal vol. Ook vandaag zelfs. Maar gelukkig wordt je hier overal op straat aangesproken of je een taxi nodig hebt. Dus als het goed is, is dat nu ook voor elkaar. En anders blijven we hier gewoon nog wat langer 🙂. Maar dat zal niet iedereen in Nederland zo leuk vinden.

Weetje van de dag: ik denk dat ik teveel geld heb gepind, dus mijn laatste maaltijd hier is steak met rode wijn. En een handgemaakt lava-chocolade toetje.

1. Marjolein:
    16 augustus 2023
    Jij komt vast heel relaxt thuis. Ik word al relaxt van de foto's.
    Maar je zal de onderwaterwereld wel gaan missen denk ik.
  2. Marleen:
    16 augustus 2023
    Kon die laatste duik nog wel vandaag ivm vliegen morgen? Fijn dat alles geregeld is verder. Geniet van jullie laatste dagje! En tja Erik, ik heb ook nog steeds m’n vakantiekosten niet bij elkaar opgeteld, das alleen maar schrikken denk ik dus, niet doen!😉