Dinsdag 8 augustus

8 augustus 2023 - Gili Trawangan, Indonesië

Vanmorgen moesten we allebei ons hotel uit, maar we hebben nog een extra nacht in een ander hotel geboekt, omdat Lisa hier nog niet heeft kunnen duiken. Dus vanmiddag een extra laatste duik hier op het eiland. Naar Turtle Point om nog wat schildpadden te zien. Daarna afscheid van onze duikinstructeurs Emir en Seven genomen en ingechecked in ons nieuwe hotel. Dit keer weer samen op 1 kamer. Morgen gaan we naar Nusa Penida. Dat is beroemd om de manta's. Daarvoor gaan we daar dus ook heen. Alleen is de boot alleen nog maar geregeld. Hotel en duikschool moeten we nog regelen...

1. Marleen:
    8 augustus 2023
    Nou, jullie kunnen weer verder: Lisa heeft haar schildpadden gezien😉 Ben benieuwd naar de manta’s! (op video?) Staan altijd nog op mijn verlanglijstje met duiken🙂
  2. Marjolein:
    8 augustus 2023
    Het is zo prachtig om te zien, dat duiken. Maar het lijkt mij eng. Ik hoop dat het jullie lukt om met manta's te duiken.
  3. Marleen:
    8 augustus 2023
    (Beetje late) tip voor Lisa: ik gebruikte altijd een hoofddoekje (vierkant hoofddoekje in driehoek gevouwen en die dan aan de achterkant onderaan je hoofd vastknopen) tijdens het duiken, zodat m’n haar niet overal heen kon dwarrelen 🙂 Superfijn!