Zondag 6 augustus

6 augustus 2023 - Gili Trawangan, Indonesië

Helaas alleen maar duikgerelateerde verhalen. Vanmorgen eerst uitleg over Nitrox gehad, toen een duik met EAN32 gedaan. Beetje decadent. 1 boot met kapitein, hulpje, dive instructeur en ik. Heel veel schildpadden gezien. Toen een lekkere lunch. In de middag nog een duik, nu met 2 mensen die voor het eerst een duik gingen doen, een introductieles dus. Met 2 divemasters en ik. 3 haaien gezien die aan het rusten waren. Dus je kon lekker dichtbij komen. Maar toen kreeg 1 van de divemasters problemen met haar oren en moest naar boven. Moest ik divemaster worden voor 1 vd introduikers. Was wel leuk om te doen 🙂. Na de duiken weer aan de studie...

Over 2 dagen gaan we hier weer weg dus we moeten morgen ook maar es kijken hoe of wat.

Lisa gaat een beetje haar eigen gang hier. Ik geef haar maar niet teveel geld ineens mee, dan zie ik haar in ieder geval nog even iedere dag als het op is 😀. Fijn dat ze het ook erg naar haar zin heeft hier. Ach, mijn nieuwe tafeldame zit in ieder geval niet zo vaak op haar telefoon.

1. Marjolein:
    6 augustus 2023
    De foto met de kat viel mij gelijk op natuurlijk! 😃 Je had best een goed plekje om aan de studie te gaan.
  2. Mam/oma:
    6 augustus 2023
    Pa zegt al, zullen wij daar ook eens naartoe gaan? Ik zei: ik weet niet hoe de zorg daar is. Dat durf ik dus niet aan met hem.
  3. Marleen:
    6 augustus 2023
    Van net afgedoken duiker met de gedachte ‘Oew, gaat dat wel goed met m’n oren’ naar: divemaster. Toe maar😉 Als je eenmaal iedere dag duikt, gaat het snel hè🙂 En Lisa, duik jij ook nog op dit eiland of alleen maar andere dingen aan het doen?🙃 Goed idee van je Erik, met dat geld, haha. Zijn er daar trouwens ook nog mooie plekken om te bezichtigen?