Donderdag 10 augustus

10 augustus 2023 - Nusa Lembongan, Indonesië

Vroeg opstaan vandaag. Eerst Lisa wakker maken, want die had zich verslapen. Lekker ontbijtje gehad met een vreemd roze kleurtje yoghurt. En op naar de duikschool. Eerst naar Manta Point. 95% kans op manta's, en ja hoor. Een stuk of 6 gezien. Ook vlakbij. Prachtige beesten. Check de video. Alleen was het water een beetje koud maar het was het waard. Toen een driftduik in warmer water. Ook helemaal super. Je moest je helemaal mee laten sleuren door de stroming en je ging langs een rotswand vol vissen en koralen. Helemaal relaxed want je hoefde nauwelijks te zwemmen. Daarna een scooter geregeld voor morgen. Want Lisa gaat haar eigen gang en er zijn een paar hele mooie stranden die ik wil bezoeken.

1. Mam/oma:
    10 augustus 2023
    Dat was een druk dagje. Wat een geweldige grote roggen. Zijn ze niet gevaarlijk? Jullie zien wel hele aparte dingen. Door ook deel te nemen aan het duiken. Veel plezier verder nog en we horen weer van jullie.
    Hier knapt het weer op. Al 20 Gr. geen zon. We zijn hier al blij mee.
    Alles goed hier. Liefs ma.
  2. Marjolein:
    10 augustus 2023
    Wat een mooie duiken! Heel mooi die grote zwevende manta!
    Het ontbijt zag er goed uit. Veel plezier op de mooie stranden morgen. Ik verwacht nog wel een romantische foto. 😉