Vrijdag 11 augustus

11 augustus 2023 - Nusa Lembongan, Indonesië

Nog maar een weekje 🙁. Wat gaat het toch weer snel, alhoewel ik het idee heb dat we hier al maanden zitten. Vandaag alleen op pad met de scooter. 6 Euro voor een hele dag. Eerst naar Gamat Bay. Hele mooie baai, lekker rustig. Leuk om te snorkelen, maar na al die duiken is snorkelen een beetje saai geworden. Daarna naar Broken Beach. Is geen strand, maar een mooie boog-rotsformatie. Superdruk, geen aanrader. Waar al die 13 miljoen stomme toeristen heenkomen om alleen een selfie te maken. Zie de 4e foto. En daarna heb ik Pandan Bay bezocht. Pal daarnaast ligt het populaire Crystal Bay. Vol met parasols en ligbedjes en dus toeristisch. Maar als je even 10 minuten over de berg loopt kom je in Pandan Bay waar maar een handjevol toeristen ligt. We hebben btw al besloten om een nachtje extra te blijven hier. Tot de 13e. Weet nog niet wat ik morgen doe, ik heb een paar duikscholen bezocht maar die hadden of geen plek, of gingen weer naar Manta Point. Ik wil liever ergens heen waar ik nog niet geweest ben. In ieder geval de scooter nog maar een dagje gehuurd. Hartstikke leuk om hier op dat ding rond te crossen. Iedereen rijdt hier net zo goed als ik, dus mooi relaxed.

Weetje van de dag: Heb Lisa gisteren een miljoen gegeven. Ben benieuwd hoe snel het op is. Spoiler alert: na 1 dag dus

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Marjolein:
    11 augustus 2023
    Hè hè, ik zie wat boven water. Hahaha
    Leuke fotos van jou op alle relaxte plekken. 😊
  2. Marjolein:
    11 augustus 2023
    Mooi rijden daar. Hou je wel je handen aan het stuur? Beetje zuiniger zijn op jezelf. Voor mij. 😉
  3. Marleen:
    11 augustus 2023
    Ik had de weetjes gemist!🙂
  4. (o)pa:
    12 augustus 2023