Vrijdag 4 auguatus

4 augustus 2023 - Sengkidu, Indonesië

Lekker uitslapen tot 09.00. En geen studie vandaag 🙂. Afscheid genomen van Theo en de duikschool en daarna 1.5 uur in de taxi naar de haven (Padang Bai). Weer even wennen, want hier is het aardig druk. En ook veel toeristen natuurlijk. Even een lekker kopje koffie voordat we de boot op kunnen. Boot zat behoorlijk vol. Paar 100 man in ieder geval. Duurde 2.5 uur, maar volgens mij is niemand zeeziek geworden. Eiland is mooi, er mag geen auto of brommer op. Dus alleen fietsen. Of met de paard en wagen 🙂. Da's hier de taxi. Mijn kamer is helemaal prima. Aan de overkant van de receptie is het privé strand. En de mensen zijn super aardig hier.

1. Marjolein:
    4 augustus 2023
    Je ziet er tropisch uit voor het hutje. Is dat de receptie?
  2. Erik:
    5 augustus 2023
    De receptie is eigenlijk niet meer dan een houten tafeltje 🙂. Hier op de foto sta ik voor mijn huisje. Helemaal alleen voor mij.
  3. Mam/oma:
    6 augustus 2023
    Hallo, nu heb ik alles gezien en gelezen. Sorry voor de late reactie. Schuif het op de ouderdom. Proficiat voor het halen van jullie brevet. Mooi weer gedaan. Hopelijk komt hier ook wat van jullie zon naartoe. Het is niet echt koud maar ook niet warm. Geniet nog verder. Liefs.