Donderdag 3 augustus

3 augustus 2023 - Tulamben, Indonesië

Geslaagd! Alletwee 🙂. Vanochtend de diepe duik op 40 meter. Was bij een ander wrak, daar zijn we ook helemaal in en doorheen gezwommen. 2e duik was navigeren en ging ook helemaal goed. We zagen ook nog een haai en een enorme schildpad. Theorie hadden we ook al gehaald. We hebben echt geluk gehad met deze duikschool. Was helemaal perfect hier. Middaglunch zat er ook bij, bleek toen ik de rekening moest betalen. En onbeperkt koffie en thee. Morgen naar de Gili eilanden. Iets van 2 uur met de boot. We zitten in 2 verschillende hotels want Lisa wilde graag haar eigen kamer. En toen ik die van mij boekte, bleek dat de laatste te zijn. Dus we zitten op een half uur lopen van elkaar. Vind ze vast niet erg. lekker decadent. Dan komen er ook wat andere foto's als/dan al die duikfoto's 🙂

Weetje van de dag: helaas smaakt de rendang hier net zoals in Nederland. Was alleen vergeten dat ik dat helemaal niet lust.

1. Marleen:
    3 augustus 2023
    Gefeliciteerd!!! Leuk hoor, en fijn dat alles zo soepel is verlopen. Twee hotels, toe maar. Idd lekker decadent. Wel ongezellig met het ontbijt🙃 Ben benieuwd naar jullie volgende avonturen!
  2. Marjolein:
    3 augustus 2023
    Dat duiken bij zo'n wrak ziet er wel heel cool uit. Beide Gefeliciteerd!
    Jammer van je Rendang. Hahaha