Zaterdag 12 augustus

12 augustus 2023 - Nusa Lembongan, Indonesië

Vandaag blijkt het dus het einde van "Galungan and Kuningan" (zie 2 augustus) te zijn. Daar kwam ik heel snel achter, omdat er vlakbij een Hindoeïstische tempel zit en die begonnen om 03:00 met zang en muziek. En om 05:00 begon de moskee ook vrolijk mee te doen. Het is nu 09:00 en het is nog steeds aan de gang. Gelukkig maar 2x per jaar.

Kan het nog mooier? Ja, het kan nog mooier. Vanmiddag een strand in een baai helemaal voor mij alleen. Bulian Beach. Met mooie grotten, sommige met water zodat je lekker kon badderen.

5e en 6e foto zijn ons uitzicht vanaf het dakterras van het hotel.

Weetje van de dag: als je 6 Euro betaald en je 06 achterlaat, krijg je iedere scooter mee die je wil. Niets ingewikkelds met paspoorten, rijbewijzen, borg oid. 1 verhuurder heeft als enige een keer gevraagd of ik wat ervaring heb.

1. Marjolein:
    12 augustus 2023
    Wat mooi die baai!
  2. (o)pa:
    13 augustus 2023
    Eindelijk een reactie van mij. Marleen heeft me gisteravond even geholpen met het openen van de blog. Wat een vakantie, wat heel mooie indrukken. Prachtig!! Met al verslagen en foto's kunnen jullie er later met veel plezier op terugkijken. Geniet van de laatste dagen.