Zondag 30 juli

30 juli 2023 - Munduk, Indonesië

Vandaag een hele roadtrip met de taxi. Al 08.00 vertrekken, dat was weer even wennen. Zeker voor Lisa, want die was wezen feesten gisteravond. Als eerste naar een mooie waterval. Vreemd genoeg was ik de enige (met de gids) die eronder ging staan. Heelijke massage, dat geweld van water. En niet eens koud. Daarna een tempel. Onderweg nog even gestopt om selfies met de apen te maken. En nog een hele mooie hele oude tempel, waar eigenlijk geen toeristen waren. Even weer een taxirtitje (hele dag privé taxi voor 45 Euro) van 2.5 uur dan zijn we weer terug. Maar valt van alles te zien onderweg. En Lisa kan ook heerlijk slapen in de taxi 🙂

Weetjes van de dag: over een week of 2 vieren ze hier onafhankelijksdag. Niet de beste tijd om als Nederlander te zijn als je bv ergens aangifte van moet doen op het politiebureau. Ze laten je zo een keer zolang wachten als de lokale bevolking. En... Bijna alle auto's hier zijn of wit, of zwart. Als je een rode auto wilt, krijg je een pot verf en een kwast mee.

1. Marleen:
    30 juli 2023
    Had Lisa niet beter onder die waterval kunnen gaan staan? Dan was direct die kater weg geweest😉
  2. Erik:
    31 juli 2023
    Ze had niet echt een kater hoor🙂. Ze heeft geleerd van de fouten van haar vader